2017 Yılı Oda Hesapları 2017 Hizmet Ücretleri Tarifesi Meslek Grupları ve Faaliyet Kodları (NACE) Stratejik Plan
Sicil Rehberi Ticari İşlemler Rehberi Ticaret Sicili Müdürlüğü Duyuruları Mersis Danışma Masası
İşten Ayrılış Bildirgesi Kredi Protokolleri İndirimli Kuruluşlar Eğitimler
Fuar Teşvikleri Fuar Ziyaretleri Dış Ticaret Talepleri Reklam Fiyat Tarifesi

ÇAĞRI MERKEZİ ÜYE MEMNUNİYETİ ANKET FORMU


1-) Güleryüzlü karşılama hakkındaki görüşünüz nedir?



2-) Telefonlarınızın yanıtlama süresi hakkındaki görüşünüz nedir?



3-) Soru/taleplerinizi doğru anlayıp, hatasız çözümlemesi hakkındaki görüşünüz nedir?



4-) İletişim becerisi hakkındaki görüşünüz nedir?



5-) Çağrı Merkezimiz görüşmeyi sonlandırma becerisi konusundaki görüşünüz nedir?



6-) Sorun/bilgi taleplerinizde personelimiz size geri bildirimde bulunuyor mu?:



7-)Sorun/bilgi taleplerinizde personelimiz size söz verilen süre içinde geri bildirimde bulunuyor mu?



8-) Görüşme esnasında hatta ne kadar süre bekletiliyorsunuz?



9-) Sizi hatta beklettiğimiz için özür diliyor muyuz?



10-) Çağrı Merkezimiz isteklerinizi yerine getirmek için çaba harcıyor mu?



11-) Genel değerlendirmeniz...