2017 Yılı Oda Hesapları 2017 Hizmet Ücretleri Tarifesi Meslek Grupları ve Faaliyet Kodları (NACE) Stratejik Plan
Sicil Rehberi Ticari İşlemler Rehberi Ticaret Sicili Müdürlüğü Duyuruları Mersis Danışma Masası
İşten Ayrılış Bildirgesi Kredi Protokolleri İndirimli Kuruluşlar Eğitimler
Fuar Teşvikleri Fuar Ziyaretleri Dış Ticaret Talepleri Reklam Fiyat Tarifesi

Kalite, Akreditasyon ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Politikası


 
        


Amacımız Üyelerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini tatmin edecek kalitede hizmet sunmak, ülkemizin ticari ve ekonomik hayatının gelişmesine katkıda bulunmak ve faaliyetlerimizi devamlı olarak geliştirmektir. Bu amaç doğrultusunda hizmetlerimiz ile ilgili Odamıza iletilen her türlü şikayet ve öneri Oda Yönetimi tarafından değerlendirilir. Odamıza iletilen şikayet ve öneriler  hizmetlerimizi geliştirme fırsatı olarak ele alınır.

Hizmetlerimizi sürekli iyileştirmek, üyelerimizin ticari ve sosyal hayatlarına katkıda bulunmak, faaliyetleri kolaylaştırarak üyelerimizi desteklemek amacı ile Odamızın tüm hizmetlerinin belli bir kalite seviyesinde, üye beklenti ve isteklerine duyarlı; günün ekonomik ve teknik şartlarına en uygun biçimde gerçekleştirilmesi sağlanmaktadır.

Hedefimize ulaşmak, kalite düzeyimizi gelişen teknoloji ve üye istek ve beklentileri doğrultusunda geliştirmek, iyileştirmek, üye memnuniyetini sağlamak ve hizmet çeşitliliğini arttırmak için tüm bölümlerin faaliyetlerinde Kalite, Akreditasyon ve Müşteri Memnuniyeti  Yönetim Sistemi gereklilikleri esas alınacaktır. Kalite, Akreditasyon ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemimiz yasal şartlara, ISO 9001:2008 standardına, ISO 10002:2006 standardına, TOBB Oda/Borsa Akreditasyon Sistemine ve mevzuatlara uygun olarak kurulmuştur.