2018 Yılı Oda Hesapları 2019 Hizmet Ücretleri Tarifesi Meslek Grupları ve Faaliyet Kodları (NACE) Stratejik Plan
Sicil Rehberi Ticari İşlemler Rehberi Ticaret Sicili Müdürlüğü Duyuruları Mersis Danışma Masası
İşten Ayrılış Bildirgesi Kredi Protokolleri İndirimli Kuruluşlar Eğitimler
Fuar Teşvikleri Fuar Ziyaretleri Dış Ticaret Talepleri Reklam Fiyat Tarifesi

 

7/24 Kesintisiz İhracat


Alsancak İhracat Belge Ofisi’nde hafta içi Pazartesi – Perşembe günleri 08:30-18:00 ve Cuma günleri 08:30-20:00 arası ve Odamız Merkez binasında hafta içi her gün 08:30 – 17:30 saatleri arasında mesai içi hizmetlerimiz devam edecek olup, bu saatler dışında elektronik ortamda uzak bağlantı yolu ile çalışma yürütülecektir.

Çalışma sistemimiz aşağıdaki şekildedir. 

  • Aşağıdaki link üzerinden MEDOS Mesai Talep Formu” ‘nu hafta içi saat 17.00’ye kadar fazla mesaili çalışma talepleriniz için doldurabilirsiniz.

*Bu saat aralığı dışında gelen talepler, bir sonraki işgünü içerisinde değerlendirilecektir.

*T.C. Ticaret Bakanlığı’nın 24.12.2018 tarihli yazısı ile Menşe Şahadetnamesi ve FORM.A belgeleri hem elden hem de MEDOS üzerinden onaylatılabilmektedir.

Ancak MEDOS ’tan onaylatılan bu belgelere Oda görevlisi tarafından ıslak imza atılması gerektiğinden uzak bağlantı ile yapılacak mesai çalışmasında bu belgeler onaylatılamayacaktır.

  • Cumartesi günleri, MEDOS programı üzerinden uzaktan bağlantı yoluyla yapılacak olan onay işlemleri için 13.00-15.00 saatleri arası çalışma saati olarak belirlenmiştir.

Bu saat aralığı dışında, yapılacak olan onay işlemleri için geç Cuma günü saat 18.00’e kadar MEDOS Mesai Talep Formu” ‘nu doldurabilirsiniz.

İhracat onay işlemleri için tek iletişim kanalımız medos@izto.org.tr nin kullanılmasını önemle rica ederiz.

Bilgilerinize sunarız.

MEDOS MESAİ TALEP FORMU